Αρχείο άρθρων

«Νέλλη Σεμιτέκολο και Κωνσταντίνος Σφέτσας στο Φεστιβάλ Αθηνών» της Μαρίας Κοτοπούλη

2016-07-06 11:18
Όταν η εμπειρία στην τέχνη συναντάται με έναν προικισμένο, ταλαντούχο νέο μεγαλουργεί, όπως τη βραδιά της 24-6-2016, όπου η διακεκριμένη πιανίστα Νέλλη Σεμιτέκολο σε μια αρμονική συνύπαρξη με τον αισθαντικό βιολοντσελίστα Κωνσταντίνο Σφέτσα μας χάρισαν μοναδικές ερμηνείες σε έργα των Antonio...

Κινηματογράφος-«Γράμμα από το παρελθόν» της Βιβής Ζωγράφου

2016-07-06 11:16
Περισσότερο με την αυτογνωσία που έρχεται μέσα από τη μνήμη και όχι τόσο με την ιστορική ευθύνη πιστεύω ότι έχει να κάνει η ταινία του Ατόμ Εγκογιάν Γράμμα από το παρελθόν. Μπορεί το Άουσβιτς να είναι ιστορικό παρελθόν για εμάς, αλλά για τον πρωταγωνιστή της ταινίας, έναν γέροντα σε οίκο...

«Σαίξπηρ Express» από τη Θεατρική Ομάδα +αίσθημα στο Θέατρο Άλμα

2016-07-06 11:14
Η «Συναισθηματική Διαλεκτική», ο Στέλιος Καλαθάς και η Θεατρική Ομάδα +αίσθημα παρουσιάζουν την παράσταση «Σαίξπηρ Express» στο Θέατρο Άλμα στις 1, 2 και 3 Ιουλίου. Με αφορμή το έτος Σαίξπηρ, η ομάδα δούλεψε πάνω στα έργα αλλά και στα σονέτα του. Γνώρισε τους ήρωές του και την ατμόσφαιρα της...

Νίκος Κατσαλίδας: «Δαφνοπόταμο» κριτική του Ηλία Κεφαλά

2016-07-06 10:56
ευτ᾽ αηδόνες πολυκώτιλοι / χλωραύχενες ειαριναί γλυκόλαλα εαρινά μου αηδόνια με τον σμαράγδινο λαιμό Σιμωνίδης ο Κειος (556-468 π.Χ.) Ο Νίκος Κατσαλίδας, ποιητής και μεταφραστής με δάφνες στη γειτονική Αλβανία, ορμώμενος από το χωριό Λεσινίτσα της Βορείου Ηπείρου, από τη δυτική πλευρά της...

Γιάννης Ν. Κολοβός: «Κοινωνικά απόβλητα;» κριτική του Θανάση Αντωνίου

2016-07-06 10:54
Τι ήταν το πανκ; Το γνωρίζουμε ως μια ακραία εκδοχή του ροκ η οποία ξεπήδησε, σχεδόν ταυτόχρονα, στις δύο πλευρές του Ατλαντικού στα μέσα της δεκαετίας του 1970 και εναντιώθηκε, μουσικά και αισθητικά στην παντοκρατορία των δισκογραφικών εταιρειών, το γιγαντισμό των συναυλιών και τον...

Ruth Vander Zee: «Έρικα» κριτική της Βερίνας Χωρεάνθη

2016-07-06 10:52
Η Έρικα είναι κατά κύριο λόγο ένα εκπαιδευτικό βιβλίο, πολύ ιδιαίτερο και πολύ διαφορετικό. Πρόκειται για την απλή αφήγηση με πολύ λίγα αλλά ουσιαστικά λόγια μιας γυναίκας που επέζησε από το Ολοκαύτωμα επειδή η μητέρα της είχε την ψυχραιμία και την ετοιμότητα να την πετάξει από το τρένο που...

Honoré de Balzac: «Σαραζίν» κριτική της Ανθούλας Δανιήλ

2016-07-06 10:46
Ο Σαραζίν του Honoré de Balzac είναι ένα κείμενο ικανό στον απόλυτο βαθμό να υπηρετήσει τον όρο της πληροφορητικότητας, να προξενήσει δηλαδή έκπληξη και αστραψιά στο πνεύμα του αναγνώστη και να τον βάλει σε διανοητική εγρήγορση. Να τον βομβαρδίσει με πληροφορίες για την κοινωνία της εποχής, τη...

Jonas Karlson: «Το τιμολόγιο» κριτική της Έρικας Αθανασίου

2016-07-06 10:42
«Απ’ όλους τους ανθρώπους τριγύρω μου, μόνο εγώ ήξερα ότι ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στη χώρα», λέει ο ήρωας στο μυθιστόρημα του Jonas Karlson Το τιμολόγιο, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος.Ένα μυθιστόρημα που θα μπορούσε να είναι μια ιστορία σουρεαλιστική, απροσδόκητη και...

Τάσος Κυριακίδης: «Αυτά έγιναν - Αρ’ ατά εγένταν» κριτική του Απόστολου Σπυράκη

2016-07-06 10:40
Ο Τάσος Κυριακίδης είναι σίγουρα ο σημαντικότερος εκδότης της Θεσσαλονίκης. Ξεκίνησε το 1971 μ’ έναν ηλεκτρονικό πολυγράφο REX ROTARY και μια ηλεκτρονική μηχανή IBM για να εξελιχτεί σε μια από τις σπουδαιότερες προσωπικότητες στον εκδοτικό χώρο της πόλης αλλά και ολόκληρης της χώρας,...

Λέων Τολστόι: «Άννα Καρένινα» κριτική της Ανθούλας Δανιήλ

2016-07-06 10:38
Το βιβλίο (που ανήκει στην εξαιρετικά καλαίσθητη σειρά θεατρικών έργων της Κάπα Εκδοτικής) ανοίγει με δυο ρητορικά ερωτήματα: «Πότε ένα έργο εξακολουθεί να είναι επίκαιρο εκατόν πενήντα χρόνια μετά τη συγγραφή του;» και «πώς ερμηνεύεται μια μυθιστορηματική αυτοχειρία να γίνεται σημείο αναφοράς...
Είδη: 8141 - 8150 από 8989
<< 813 | 814 | 815 | 816 | 817 >>